Освітня діяльність
Зміст дошкільної освіти в межах Базового компоненту у закладі
у 2024-2025 навчальному році здійснюється за:
Комплексними освітніми програми:
1. Програма розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» / Аксьонова О.П., Аніщук А.М., Артемова Л.В.; наук. кер. О.Л.Кононко.- Київ: ТОВ «МЦФЕР – Україна», 2019.-488с.
2. Програмно-методичний комплекс «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення» ( авт.: Бартєнєва Л. І. ).
Парціальними освітніми програмами:
- «Україна – моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт. – Кичата І. І., Каплуновська О. М., Палець Ю.М.; за наукового редагування Рейпольської О. Д.);
- «Дитина у світі дорожнього руху», програма з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху (авт. – Тимовський О.А., Репік І.А.);
- «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л. В.);
- «Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі (авт.: Березіна О. М., Гніровська О. З., Линник Т. А.);
- «Англійська мова для дітей дошкільного віку», програма та методичні рекомендації (заг. ред. – Низковська О.В., авт. – Кулікова І. А., Шкваріна Т.М.);
- «Вчимося жити разом», програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років (авт. – Піроженко Т. О., Хартман О. Ю.);
- «Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного віку (авт. – Лохвицька Л.В.);
- Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичні рекомендації «Безмежний світ гри з LEGO» / Близнюк В.Ю., Борук О.П., Гонгало В.Л., та інш., керівник проекту Рома О.Ю./2016;
- Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників «SТRЕАМ- освіта, або Стежинки у Всесвіт» (К.Крутій, І. Стеценко).
Освітньо-виховний процес забезпечується через такі форми організації дітей:
Основною формою організованої діяльності дітей є:
Аспекти
освітньої діяльності включаються і до інших форм роботи з дітьми в повсякденному житті (ігри, самостійна діяльність,
індивідуальна робота з дітьми, спостереження, екскурсії у природне і соціальне довкілля, організовані дидактичні ігри, трудова діяльність тощо).
Систематично в освітню діяльність включаються завдання еспериментально-дослідницької діяльності, проблемно-пошукові
ситуації, що позитивно зарекомендували себе в сучасній дидактиці.
Педагоги в своїй роботі поєднують вербальні, наочні та практичні методи, відводять належне місце
продуктивним видам діяльності, в яких діти здатні до самовираження і самореалізації (малювання, ліплення, конструювання), а також мовленнєвій, музично-руховій діяльності з урахуванням різного
рівня розвитку, пізнавальних інтересів дитини.