Освітня діяльність

 

 Зміст дошкільної освіти в межах Базового компоненту у закладі у 2023-2024 навчальному році здійснюється за:

Комплексними освітніми програми:

1. Програма розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» / Аксьонова О.П., Аніщук А.М., Артемова Л.В.; наук. кер. О.Л.Кононко.- Київ: ТОВ «МЦФЕР – Україна», 2019.-488с.

 

2. Програмно-методичний комплекс «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення» ( авт.: Бартєнєва Л. І. ).                           

                       Парціальними освітніми програмами:                           - «Україна – моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт. – Кичата І. І., Каплуновська О. М., Палець Ю.М.; за наукового редагування Рейпольської О. Д.);

- «Дитина у світі дорожнього руху», програма з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху (авт. – Тимовський О.А., Репік І.А.);

- «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л. В.);

- «Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі (авт.: Березіна О. М., Гніровська О. З., Линник Т. А.);

- «Англійська мова для дітей дошкільного віку», програма та методичні рекомендації (заг. ред. – Низковська О.В., авт. – Кулікова І. А., Шкваріна Т.М.);

- «Вчимося жити разом», програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років (авт. – Піроженко Т. О., Хартман О. Ю.);

- «Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного віку (авт. – Лохвицька Л.В.);

- Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичні рекомендації «Безмежний світ гри з LEGO» / Близнюк В.Ю., Борук О.П., Гонгало В.Л., та інш., керівник проекту Рома О.Ю./2016;

- Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників «SТRЕАМ- освіта, або Стежинки у Всесвіт» (К.Крутій, І. Стеценко).

      Освітньо-виховний процес забезпечується через такі форми організації дітей:

  • організована  освітня діяльність;
  • самостійна діяльність дітей;
  • індивідуальна робота з дітьми.

        Основною формою організованої діяльності дітей є:

  • заняття  різних видів;
  • гурткова робота;
  • індивідуальна робота навчально-пізнавального спрямування тощо.

  Аспекти  освітньої діяльності включаються і до інших форм роботи з дітьми в повсякденному житті (ігри, самостійна діяльність, індивідуальна робота з дітьми, спостереження, екскурсії у  природне і соціальне довкілля, організовані дидактичні ігри, трудова діяльність тощо).
  Систематично в освітню діяльність включаються завдання еспериментально-дослідницької діяльності, проблемно-пошукові ситуації, що позитивно зарекомендували себе в сучасній дидактиці.
     Педагоги в своїй роботі поєднують вербальні, наочні та практичні методи, відводять належне місце  продуктивним видам діяльності, в яких діти здатні до самовираження і самореалізації (малювання, ліплення, конструювання), а також мовленнєвій, музично-руховій діяльності з урахуванням різного рівня розвитку, пізнавальних інтересів дитини.

Офіційні сайти

Спілкуємось з колегами

Контакт

Телефон: (05449) 6-15-41

Адрес: 41100, Сумська область, м.Шостка, вул.Миру, 11а

Наш e-mail:

33095728@mail.gov.ua

Інформація

Національна дитяча "гаряча" лінія (0800500225 або 772 з мобільного) та Національна дитяча "гаряча" лінія з попередження домашнього насильства (0800500335 або 386 з мобільного)